czwartek, 17 kwietnia 2014

the first one

Hej. :)
Wypada się przedstawić: mam na imię Daria, jestem 22-letnią studentką biotechnologii.
Lubię wiele rzeczy. Genetyka - to coś, co mnie interesuje i przyciągnęło na studia. Kocham podróże. Również te bez przemieszczania - przeglądanie portali turystycznych, planowanie (na przyszłość), marzenie...;-) Uwielbiam Włochy, Toskanię, winnice, Prowansję, lawendę, białą czekoladę, krówki... Dużo mogłabym wymieniać.:) Im bardziej naturalne kosmetyki tym lepiej - aczkolwiek nie mam obsesji na tym punkcie i nie płaczę, jeśli muszę umyć włosy szamponem z SLSem.;) Buty, sukienki - to coś co każda z nas lubi. Biegam, fitnessuję się - ale nie co drugi dzień.;) Lubię książki - najczęściej czytam biografie, kryminały, książki poruszające tematykę Islamu, ale również od czasu do czasu lubię coś lekkiego, odmóżdżającego.;) 
To na razie tyle. 
Nie mam sprecyzowanego pomysłu na bloga - nie zdziwcie się więc, jeśli zobaczycie kompletny misz-masz, nie próbujcie doszukiwać się żadnych reguł. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz